Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Audacity : "τροποποίηση" τραγουδιού

Αρκετές φορές έχει τύχει να έχω κάποιο τραγούδι στο κινητό μου, που μου αρέσει πολύ και που θέλω να το χρησιμοποιήσω ως ringtone. Όμως επειδή το καλύτερο κομμάτι των τραγουδιών συνήθως δεν είναι η εισαγωγή, αλλά το κυρίως μέρος του...συνήθως δεν καταφέρνω να έχω ένα ωραίο ringtone, καθώς σχεδόν ποτέ δεν ακούω κάτι παραπάνω από την εισαγωγή. Μια μέρα που ήμουν για καφέ με τη Σίσσυ (φίλη μου), τη ρώτησα αν έχει κανένα τραγούδι να μου στείλει για να χρησιμοποιήσω ως ringtone. Της εξήγησα πως τα δικά μου δεν με ικανοποιούσαν, μιας που άκουγα μόνο την εισαγωγή και έτσι μου ανέφερε το audacity.
Μου εξήγησε λοιπόν πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το audacity για να "κόψω" μέρος ενός τραγουδιού και μετά να το στείλω στο κινητό μου για να το χρησιμοποιήσω ως ringtone.
Γυρίζοντας λοιπόν σπίτι έψαξα στο internet για το audacity, το οποίο και κατέβασα αμέσως και άρχισα να το εξερευνώ. Πολύ γρήγορα λοιπόν κατάλαβα πώς μπορώ να "κόψω" ένα τμήμα του τραγουδιού (η αλήθεια ήταν πως ήταν και πολύ εύκολο). Έτσι πλέον το κινητό μου χτυπάει με το ringtone που εγώ θέλω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου