Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

SportsTracker : Ένα ημερολόγιο για αθλητές κι όχι μόνο!

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την ημέρα που γράφτηκα στο κολυμβητήτριο....για πρώτη φορά στη ζωή μου!
Στην πρώτη μου "επίσκεψη" στην πισίνα ήμουν αρκετά επιφυλακτική και αγχωμένη καθώς σίγουρα δεν είχα τεχνική και δεν ήμουν και πολύ σίγουρη αν θα αντέξω να κολυμπήσω χωρίς το φαινόμενο της άνωσης!
Επειδή λοιπόν δεν τα κατάφερα και πολύ την πρώτη μέρα, την επόμενη φορά που πήγα ζήτησα τη βοήθεια ενός φίλου μου κολυμβητή. Αυτός μου έδωσε κάποιες συμβουλές για να μπορέσω να αποκτήσω τεχνική (όσον αφορά την κολύμβηση) , αλλά και γενικότερα όσον αφορά τον αθλητισμό..
Έτσι ήρθα σε πρώτη επαφή με το SportsTracker!
Το SportsTracker  είναι μια εφαρμογή για όλους όσους θέλουν να καταγράψουν τις αθλητικές τους δραστηριότητες.
Δεν περιορίζεται σε κάποιο συγκεκριμένο άθλημα, αλλά στην πραγματικότητα ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει κατηγορίες με όλους τους τύπους των αθλημάτων που αυτός θέλει, όπως ποδηλασία κολύμπι, τρέξιμο, τέννις κ.ο.κ.
Το κύριο πλεονέκτημα αυτής της εφαρμογής είναι η γενική εικόνα που προσφέρει στον χρήστη όσον αφορά τις αθλητικές δραστηριότητες του, κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.
Ειδικότερα, το SportsTracker, για όσους ασχολούνται πιο σοβαρά με τον αθλητισμό, προσφέρει τη δυνατότητα  εξαγωγής γραφημάτων και στατιστικών για περαιτέρω ανάλυση των αθλητικών δραστηριοτήτων τους.
Ακόμη είναι δυνατή η αποθήκευση περαιτέρω πληροφοριών όπως το βάρος και οι σφυγμοί του χρήστη, αλλά και ημερομηνίες αθλητικών γεγονότων στα οποία αυτός θα 'θελε να συμμετάσχει.Τέλος, για όσους χρησιμοποιούν σφυγμόμετρα με ενσωματωμένο GPS τους δίνεται η δυνατότητα να αποθηκεύσουν όλα τα στοιχεία της προπόνησης, απλά συνδέοντας τον υπολογιστή με τη συσκευή σφυγμομέτρησης που χρησιμοποιούν.

Το κυρίως παράθυρο της εφαρμογής  SportsTracker, αυτό που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας, φαίνεται παρακάτω. Εδώ μας δίνεται η δυνατότητα  να προσθέσουμε σε κάθε μέρα του μήνα την άσκηση που κάναμε...(Τα χρώματα που καθορίζουν διαφορετικά αθλήματα τα επιλέγουμε εμείς)




Όσον αφορά τις ειδικότερες χρήσεις του προγράμματος στην παρακάτω εικόνα  βλέπουμε, πως συμπληρώνοντας το είδος του αθλήματος (στην συγκεκριμένη περίπτωση ποδηλασία), τη διάρκεια της προπόνησης και την ένταση το SportsTracker μας εξάγει το διάγραμμα αυτής :





Στατιστικά στοιχεία για την προπόνηση συγκεκριμένης χρονικής περιόδου εξάγονται πατώντας το πάνω δεξιά κουμπί με την εικόνα του στατιστικού διαγράμματος :


 






Η αλήθεια είναι πως εγώ που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τον αθλητισμό, δεν εκμεταλλεύομαι πλήρως τις δυνατότητες του SportsTracker.Παρ'όλα αυτά μου φαίνεται πολύ χρήσιμο μιας και καταφέρνω να οργανώσω και αυτό το κομμάτι της ζωής μου.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου