Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ξυπνητήρι - Ειδοποίηση μέσω του υπολογιστή μας..

Πριν λίγες μέρες χρειάστηκε να ακολουθήσω μια φαρμακευτική αγωγή,καθώς ήμουν λίγο κρυωμένη.Δεν ήταν κάτι σοβαρό, απλά έπρεπε να παίρνω τα χάπια που μου σύστησε ο γιατρός  και όπως μου είπε καλό θα ήταν να μην ξεχνούσα ούτε ένα και να τα έπερνα και την σωστή ώρα...
Σα να μην μπορούσε να μου ζητήσει τίποτα πιο δύσκολο...!
Χαζεύοντας στο internet μια από εκείνες τις ημέρες για να περάσει η ώρα μου, βρήκα ένα "ξυπνητήρι" το οποίο σε "αφυπνίζει"  εμφανίζοντας σου ένα μήνυμα ή παίζοντας το αγαπημένο σου τραγούδι είτε και τα δυο, την στιγμή που εσύ έχεις καθορίσει...
Τότε σκέφτηκα πως αυτό θα μπορούσε να με βοηθήσει με την αντιβίωση μου,αλλά και γενικότερα θα  μου ήταν χρήσιμο ώστε να μην αργώ στα ραντεβού όταν είμαι απορροφημένη κάνοντας κάτι άλλο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορείται να το κατεβάσετε από τη σελίδα : Alarm-Free Digital Clock

 Μπορείτε να δείτε πώς μπορούμε να καθορίσουμε κάποιες απλές ρυθμίσεις για το ξυπνητήρι μας στο παρακάτω  video-οδηγό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου