Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Εισαγωγή video μορφής swf στο blogspot

Όπως σας είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση μου, τον τελευταίο καιρό για τα screencasts που κάνω χρησιμοποιώ το Jing, ένα open source softeware. Πριν από αυτό χρησιμοποιούσα το BB FlashBack Pro την trial version ωστόσο, καθώς δεν είναι open source λογισμικό. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το Jing, όμως δεν μπορώ να μην παρατηρήσω το "μειονέκτημα" της εξαγωγής των screencasts μόνο σε μορφή  swf, εν αντιθέσει με το BB FlashBack Prο το οποίο μπορούσε να σου εξάγει το video ακόμη και σε μορφή ppt!
Και χρησιμοποιώ τη λέξη μειονέκτημα, καθώς το blogspot δεν δέχεται να κάνεις upload video μορφής swf...Έτσι αρχικά χρησιμοποιήσα τη λογική των συνδέσμων: φόρτωνα το video μου στον φάκελο public_html που μου παρέχει η σχολή και έβαζα ένα link από τη σελίδα μου στο video που είχα δημιουργήσει.
Παρ' όλα αυτά δεν ήμουν ευχαριστημένη από αυτό! Ήθελα να δω αν υπάρχει τρόπος να βάζω απευθείας στο blog μου τα video μορφής swf, που πλέον μου "παρέχει" το Jing. Και έτσι άρχισε το ψάξιμο στο internet...Η αλήθεια είναι πως δεν άργησα και πολύ να βρω οδηγίες για την προσθήκη video στο blog, τις οποίες αμέσως και εφάρμοσα! Αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν πως έπρεπε να ενσωματώσω το video μου με την προσθήκη html κώδικα, ως εξής:

Κατά την επεξεργασία της ανάρτησης μας στο blogspot, επιλέγοντας το "Επεξεργασία HTML" που βρίσκεται πάνω δεξιά  στο πεδίο που γράφουμε το κείμενο μας βλέπουμε τον κώδικα html που αναπαριστά όλα αυτά που έχουμε γράψει με κείμενο, αλλά και ότι προσθήκη έχουμε κάνει σε αυτόν.







  • Ανεβάζουμε το video στον προσωπικό μας χώρο στη σελίδα public_html της σχολής.


  • Επιλέγουμε "Επεξεργασία HTML" και πάμε στον κώδικα html 












    • Προσθέτουμε το τμήμα κώδικα :  
     <embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high"   allowscriptaccess="always" align="middle" type="application/x-shockwave-flash"
     height ="150" src="το link όπου βρίσκεται το video μας" width="150"></embed>                                                                                                                                                                      







    Με αυτόν τον τρόπο εισάγουμε το swf video στο blog μας.




    Μόλις το κατάφερα χάρηκα πάρα πολύ, αλλά απογοητεύτηκα αρκετά όταν είδα πως η ποιότητα που είχε το video ήταν αρκετά χαμηλή..Και έτσι αποφάσισα να μην το βάλω απευθείας στο blog μου, αλλά να δημιουργήσω έναν σύνδεσμο για αυτό.Τουλάχιστον δεν έμεινα με την περιέργεια πώς γίνεται να εισάγεις video κωδικοποίησης swf.




    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου